Friday, 20 February 2009

1st Happy Birthday Nur Iman Kamilah

Hari ni genap Iman setahun.
Doa kami untukmu Permataku
Membesar dgn sihat dan ceria.
Sentiasa menceriakan kehidupan Papa dan Mama.
Menjadi anak yg solehah.
Menjadi insan berguna pd keluarga, bangsa dan agama.
Setahun ini kami belajar utk menjadi ibubapa yg sempurna.
Setahun ini kami korbankan wang dan masa utk mu Permataku.
Setahun ini kami curahkan segala kasih dan sayang utk mu Permataku.
Setahun ini kami b'syukur dikurniakan mu Permataku

7 comments:

adda said...

iman, happy birthday semoga jadik anak yg solehah.. amin..

kay, camne eh nak wat photoframe cenggitu. ajar le

Kamariah Idris said...

Mula2 aku cari bahan kat internet. Search by scrapbook. Byk layout ade. Free ade byr pn ade.
Download dan cantum2kan guna photoshop.

zieha said...

hai kama sekeluarga,,juz wish ur daughter happy besday,,iman sama baya yek gan syafi(adda son).cantik ye photoframe tu,nk buat jugalah nnti,,senang2 jom visit myfiras..:)

adda said...

hi zieha, jumpa disini yek.. iman n syafi mmg beza satu hari ajer.. kay ler teman berkongsi pengalaman dan teman cerita2 masa preggy dulu. betul x kay?

mekasih kay for the info.. agak susah tp bila rajin akan kucuba jua hihi

Kamariah Idris said...

Zieha, tq visit my blog. ape blog u. Nnt I leh visit. Sy dan Adda ni kawin selang semggu je. Beranak selang sehari. Baby ke2 xtau laa leh sama ke tak..hehehe.

adda said...

assalamualaikum kay, sila amik award dr blog aku. tima kacih

alongkay said...

salam, dah setahun dah anak ko ye.. tahniah... semoga nnt jadi harapan agama & bangsa..