Tuesday 17 February 2009

Jenjalan di Mid Valley

Pg sabtu cam biasa aku mengemas umah yg seminggu huru hara..masa aku kumpulkan patung2 Iman t'gerak nak amik gambo patung ni. Kiorg bahasakan patung2 ni "Bear-bear". Iman suka gigit bear2 ni kalo dia geram. Tp kekdg tu jari aku pn jd mangsa.




Kami plan nak ke Mid Valley shopping kasut my hubby. Asalnye nak g t/hari tp Iman tido sampai kul 3. Lps Iman bangun kiorg g sana. Aku dah agak mesti sesaknye sbb Velentime arini. Tekaan mmg btul. Yela tgh bulan xkan org nak sakan shoppingkan..Kami g survey kat JJ ermm kasut lelaki mahal2 gak kat sana sume nye RM300 ke atas...Hubby aku xjd nak beli ...dia beli kemeja je...Time dia pilih2 kemeja tu bkn main lama. Iman time tu lak xleh nak dudk diam. Resah je dr stoller. Aku kuar kan dia dan bwk dia taktih kat lorong2 dlm JJ tu. Iman suka nk blaja taktih. Kami raound2 kat kasut baby. Kami dpt laa beli sepasang kasut tuk Iman. Sesuai tuk dia yg br nak blaja jln..Kalo kami g JJ Mid Valley kiorg mesti singgah mkn laksa kat tingkat atas tu. Menyegat...aromanye...Pastu kiorg round2 kat Metrojaya nk survey2 kalo ade yg b'kenan. Puhh..akhirnye ade gak kasut yg hubby aku b'kenan dan mengikut kemampuan kami.

No comments: